+372 5886 3325      shinex@shinex.ee
  +372 5886 3325      shinex@shinex.ee

TINGIMUSED

15. oktoober 2025

Käesolevad üldtingimused kehtivad kõikidele Shinex OÜ (registrikood [sisesta], asukoht Suur-Jõe tn 13, Pärnu) poolt osutatavatele teenustele, sealhulgas rehvide monteerimisele, tasakaalustamisele, müügile, hoiustamisele ning sõidukite sisepuhastuse ja keemilise puhastuse teenustele (edaspidi teenused).
Teenuseid kasutades kinnitab klient, et on tutvunud ja nõustub käesolevate tingimustega.

1. Teenuse osutamine

1.1. Teenuseid osutatakse ainult Shinexi töökojas aadressil Suur-Jõe tn 13, Pärnu.
1.2. Teenuse aeg lepitakse kokku eelnevalt telefoni, e-posti või veebibroneeringu kaudu.
1.3. Klient kohustub saabuma töökohta õigel ajal ja tagama, et sõiduk on tehniliselt sellises seisukorras, mis võimaldab töö teostamist ohutult ja tõrgeteta.
1.4. Shinexil on õigus keelduda töö teostamisest, kui ilmnevad ohutust või tehnilist teostamist takistavad asjaolud.
1.5. Shinex OÜ osutab autohoolduse teenuseid Pärnu linnas, kasutades kvaliteetseid töövahendeid, materjale ja professionaalseid töövõtteid.

2. Hinnad ja maksetingimused

2.1. Teenuste hinnad on toodud Shinexi hinnakirjas, mis on avaldatud veebilehel või töökojas.
2.2. Hinnad sisaldavad käibemaksu, kui ei ole märgitud teisiti.
2.3. Teenuse eest tasutakse tööde üleandmise hetkel sularahas, pangakaardiga või ülekandega vastavalt kokkuleppele.
2.4. Shinexil on õigus teenust mitte väljastada enne, kui makse on täielikult laekunud.
2.5. Ettevõtetele võib Shinex pakkuda arveldamist maksetähtajaga vastavalt eelnevale kokkuleppele.
2.6. Lõplik hind lepitakse kliendiga kokku enne tööde alustamist, arvestades sõiduki seisukorda ja tööde mahtu.

3. Rehvide hoiustamine (rehvihotell)

3.1. Rehvide hoiustamise tähtaeg on kuni järgmise hooaja alguseni või vastavalt lepingule.
3.2. Klient kohustub rehvid hiljemalt 30 päeva jooksul pärast hoiustamisperioodi lõppu välja võtma.
3.3. Kui rehve ei ole tähtajaks välja võetud, on Shinexil õigus rakendada hoiustamistasu iga alanud kuu eest või utiliseerida rehvid pärast vähemalt 3 kuu möödumist, teavitades klienti eelnevalt.
3.4. Shinex tagab rehvide nõuetekohase säilitamise kuivas ja turvalises ruumis, kuid ei vastuta rehvide loomuliku kulumise või vananemise eest hoiustamisperioodi jooksul.

4. Vastutus ja pretensioonid

4.1. Shinex teostab töid hoolsalt ja vastavalt tootja juhistele ning heale tavale.
4.2. Klient peab enne tööde algust teavitama Shinexit võimalikest varasematest kahjustustest (nt velgede kõverus, pragud, varasemad parandused jms).
4.3. Shinex ei vastuta kahjustuste eest, mis on tekkinud:
*Enne tööde teostamist olemas olnud vigastuste või kulumise tõttu;
*Kliendi poolt esitatud ebaõige info või juhiste tõttu;
*Juhul, kui klient ei järgi tootja hooldus- või kasutusjuhiseid.
4.4. Pretensioonid tehtud töö või toote kvaliteedi osas tuleb esitada 7 päeva jooksul tööde teostamisest või kauba kättesaamisest kirjalikult e-posti teel aadressil shinex@shinex.ee.
4.5. Töödele kehtib 6-kuuline garantii, mis katab tööde käigus tehtud vea või puuduse. Garantii ei kehti, kui rike on tekkinud kliendi hooletusest või valest kasutamisest.

5. Kauba müük

5.1. Shinex müüb uusi ja kasutatud rehve ning velgi vastavalt toodete saadavusele.
5.2. Pildid ja kirjeldused veebilehel on illustratiivsed.
5.3. Kui tellitud kaup ei ole saadaval, teavitab Shinex klienti ning tagastab ettemakse 5 tööpäeva jooksul.
5.4. Kaubale kehtib seadusest tulenev kaheaastane pretensiooni esitamise õigus, kui klient on tarbija (eraisik).

6. Andmekaitse

6.1. Shinex töötleb kliendi isikuandmeid ainult teenuse osutamiseks, arveldamiseks ja kliendisuhtluse eesmärgil vastavalt isikuandmete kaitse üldmäärusele (GDPR).
6.2. Kliendi andmeid ei edastata kolmandatele isikutele, välja arvatud seaduses ettenähtud juhtudel.
6.3. Täpsem teave andmetöötluse kohta on toodud Shinexi privaatsustingimustes.

7. Lõppsätted

7.1. Kõik Shinexi ja kliendi vahelised suhted alluvad Eesti Vabariigi seadustele.
7.2. Vaidlused püütakse esmalt lahendada läbirääkimiste teel. Kui see ei õnnestu, lahendatakse vaidlus Harju Maakohtus.
7.3. Shinexil on õigus käesolevaid tingimusi igal ajal muuta, avaldades uuendatud versiooni oma veebilehel. Uued tingimused kehtivad alates avaldamise hetkest.
7.4. Kui mõni tingimuste säte osutub kehtetuks, ei mõjuta see ülejäänud sätete kehtivust.

8. Broneeringu tühistamine ja mitte ilmumine

8.1. Klient kohustub teavitama Shinexit broneeringu tühistamisest või muutmisest vähemalt 24 tundi enne kokkulepitud aega.
8.2. Kui klient ei teavita õigeaegselt ja ei ilmu kokkulepitud ajal teenusele, on Shinexil õigus esitada kliendile tühistamistasu 50% teenuse maksumusest.
8.3. Tühistamistasu eesmärk on katta tööaja ja broneeritud ressursi kulu ning see ei ole käsitatav trahvina, vaid hüvitisena mitteosutatud teenuse eest.
8.4. Kui klient on tasunud ettemaksu, arvestatakse tühistamistasu ettemaksust maha ning ülejäänud summa tagastatakse kliendile 5 tööpäeva jooksul.

9. Salongi- ja keemilise puhastuse tingimused

9.1. Salongi kuiv- ja märgpuhastust, naha hooldust, tekstiili keemilist puhastust, mattide pesu, klaaside töötlemist ning muid sisepuhastuse teenuseid teostatakse vastavalt teenuse kirjeldusele ja sõiduki seisukorrale.
9.2. Kõik hinnad kehtivad eeldusel, et sõiduk on tavapärase määrdumisega. Kui sõiduk on oluliselt määrdunud (nt looma- või ehitusjäätmed, hallitus, bioloogilised jäägid, tõrv jms), on Shinexil õigus kohandada hinda vastavalt töömahule.
9.3. Klient kohustub enne teenuse algust teavitama Shinexit sõiduki sisemuses esinevatest tundlikest materjalidest, kahjustustest, varasematest puhastustest või võimalikust allergiariskist.
9.4. Shinex ei vastuta värvimuutuste, pleekimise või materjalikahjustuste eest, mis on tingitud:
*Tekstiili või naha vanusest ja loomulikust kulumisest;
*Varasemate puhastusainete, plekkide või keemiliste jääkide reaktsioonist;
*Materjali tootjapoolsetest omadustest (nt ebapüsiv värv, tundlik kate).
9.5. Kui töö käigus ilmnevad varjatud plekid, hallitus või lõhnad, mis vajavad lisatööd, lepitakse täiendav töö ja maksumus kliendiga eraldi kokku enne jätkamist.
9.6. Puhastustulemuse hinnanguline efekt (nt plekkide eemaldumine või lõhnade vähenemine) sõltub materjalist ja määrdumisastmest; 100% eemaldumist ei saa alati garanteerida.
9.7. Shinex ei vastuta esemete eest, mis on jäänud sõidukisse teenuse ajaks. Klient kohustub enne töö üleandmist eemaldama isiklikud esemed.
9.8. Pretensioonid tehtud töö suhtes tuleb esitada 24 tunni jooksul töö üleandmisest arvates, kirjalikult e-posti teel aadressil shinex@shinex.ee.
9.9. Shinex säilitab õiguse keelduda tööde teostamisest, kui sõiduki seisukord ohustab töötajate tervist või keskkonda.
9.10. Keemilise puhastuse järgselt võib sõiduki salongi täielik kuivamine võtta aega kuni 24 tundi; soovitame autot mitte kasutada enne täielikku kuivamist.

Kui sul on küsimusi või erisoove, võta meiega ühendust kontaktlehe kaudu.

Back to Top
Product has been added to your cart

Broneerin aja

Vastame esimesel võimalusel ja leiame just Sinu tööle sobiva lahenduse!

×

    Nimi *

    Ettevõte

    E-mail *

    Telefon *

    Teenus *

    Kuupäev

    Kellaaeg

    Sõnum

    Broneerin aja

    Vastame esimesel võimalusel ja leiame just Sinu tööle sobiva lahenduse!

    ×

      Nimi *

      Ettevõte

      E-mail *

      Telefon *

      Teenus *

      Kuupäev

      Kellaaeg

      Sõnum

      Broneerin aja

      Vastame esimesel võimalusel ja leiame just Sinu tööle sobiva lahenduse!

      ×

        Nimi *

        Ettevõte

        E-mail *

        Telefon *

        Teenus *

        Kuupäev

        Kellaaeg

        Sõnum